Compania PPR se află în proces de schombare a numelui, al 15-lea de la fondarea sa, în 1988. Potrivit presei franceze PPR ar urma să se numească „Kering”, cuvânt care în indoneziană înseamnă „sec” sau „uscat”.

Conglomeratul doreşte să fie astfel cunoscută drept specialist în produse de lux şi sportive de calitate şi se află acum în tratative de vânzare a două dintre brandurile pe care le deţine, tranzacţia urmând unei alteia din urmă cu o lună, când PPR a vândut online brandul La Redoute.

Mai mult,  François-Henri Pinault, CEO al companiei, spune că scopul său este să crească vânzările până în 2020 la 24 de miliarde de lire sterline, de la 9,7 milioane cât a înregistrat în 2012.

Pinault a cerut pentru prima dată, la Oficiul American pentru Invenţii şi Mărci schimbarea numelui PPR în Kering, în noiembrie 2012.

Demersul reprezintă o nouă etapă în dezvoltarea companiei care, în ianuarie anul acesta, a achiziţionat brandul german Christopher Kane.

Articole inrudite:

Jucarie.ro
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest

Scrie-ne părerea ta

Spam protection by WP Captcha-Free