Dacă o vorbă veche spune pe bună dreptate că “Eşti ceea ce mănânci”, nici adaptarea recentă folosită drept titlu de campanie de Cărtureşti, “Eşti ceea ce citeşti”, nu este departe de adevăr. Librăriile Cărtureşti au lansat recent, cu sprijinul creativ al agenţiei JANDL, din Bratislava,  o campanie de promovare a lecturii.

Campania constă în trei colaje înfăţişând coperte ale unor titluri de referinţa care se îmbină ingenios şi alcătuiesc figuri umane. Mai mult decât simple ilustraţii, aceste colaje vorbesc despre diversitate şi despre felul în care cărţile ne îmbogăţesc personalitatea. Spre deosebire de campaniile precedente, cu care publicul a luat contact în primul rând prin intermediul mediului tipărit, recenta campanie a fost lansată prioritar prin social media. În acest caz, impactul asupra publicului cititor a fost mai puternic şi răspunsul mai prmpt.

Mai mult decât atât, campania este lipsită de miză comercială în ceea ce priveşte librăriile Cărtureşti, toate copertele care apar în colaje fiind create de agenţia JANDL.

  • ESTI-CEEA-CE-CITESTI_KARENINA_net.jpg
  • ESTI-CEEA-CE-CITESTI_PADUREA_net.jpg
  • ESTI-CEEA-CE-CITESTI_URZEALA_net.jpg

Articole inrudite:

Jucarie.ro
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest

Scrie-ne părerea ta