Odată cu lansarea buticului online care a avut loc în urmă cu două zile, firma producătoare de pantofi de lux a anunţat pentru viitor şi numeroase inovaţii digitale, incluzând o aplicaţie pentru iPad şi live chat cu reprezentanţii brandului.

Casa Louboutin a suferit foarte mult de pe urma comerţului online cu produse contrafăcute, încât în 2009 a lansat un avertisment în acest sens. Brandul îşi comercializează produsele pe site-uri precum Net-a-Porter, iar comerţul online l-a introdus în SUA în 2010 şi în Canada în 2011, iar odată cu noua expansiune europeană Louboutin marchează un noul val de inovaţii. Una dintre cele mai însemnate este posibilitatea care le este oferită cumpărătorilor de a-şi precomanda din magazinul online produse din colecţia Toamnă 2012.

De asemenea, a fost consolidată şi relaţia directă cu clienţii care pot trimite prin e-mail solicitări de consiliere cu privire la produsele brandului, urmând ca, în curând, să fie lansate şi materiale video în acest sens.

Articole inrudite:

Jucarie.ro
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest

Scrie-ne părerea ta